O NAMA

Znanja i iskustva koja smo od osnivanja 1989. godine zajedno sticali i jedni sa drugima nesebično dijelili doveli su Sagu na poziciju lidera u domenu digitalne transformacije.

Kompanija se konstantno širi u regionu i investira u zaposlene, njihovo obučavanje i povećanje njihovog nivoa znanja i vještina. Saga CG d.o.o. osnovana je 2007. godine u Podgorici.

Zahvaljujući partnerstvu sa preko 70 renomiranih imena iz ICT industrije, rasli smo i razvijali se tako da smo danas nezaobilazna stanica na putu ka unapređenju poslovanja za veliki broj klijenata.

Naš fokus na razvoj i implementaciju inovativnih rješenja je ono što nas izdvaja i čini sinonimom za vrhunske poslovne rezultate. Zahvaljujući ekspertizi naših zaposlenih, bliskoj saradnji sa klijentima i upotrebi najnovijih tehnoloških dostignuća već godinama implementiramo rješenja koja transformišu poslovanje i prave razliku.

Kompanija Saga CG posvećena je podršci klijentima u njihovoj digitalnoj transformaciji, pružajući im inovativne proizvode i rješenja koja su u potpunosti prilagođena potrebama njihovog poslovanja, kao i konsultantske usluge u vezi sa održivom promjenom biznis modela i povećanjem vrijednosti.

Našim klijentima nudimo:

  • Dizajn, implementaciju i održavanje mrežnih, server i storage rješenja;
  • Projektovanje, implementaciju i optimizaciju ICT rješenja namijenjenih ‘’4.0. potrošačima” (e-banking rješenja, izrada Call centra, digitalni kiosk, CRM rješenja, robotska automatizacija procesa, lokacijski servisi, chatbot platforma…);
  • Projektovanje i optimizaciju projekata slabe struje;
  • Nabavku najsavremenije tehničke opreme.

  • Iza svakog rezultata stoje ljudi. Oni koji svakodnevno daju doprinos da bi kompanija u kojoj rade napredovala i ostvarivala svoje ciljeve.

    Bez obzira na to da li ih možete vidjeti kada predstavljaju lice kompanije ili kreiraju nove, inovativne proizvode daleko od očiju javnosti, zajedno stvaraju uspješne priče.

    Zavidna ekspertiza, dugogodišnje prisustvo u ICT industriji i dobra geografska pokrivenost, osnova su naše komparativne prednosti na tržištu, dok o uspjehu koji stvaramo više od jedne decenije svjedoči najveći broj sertifikata, izuzetna lista referenci i, konačno, visok nivo zadovoljstva klijenata koji čuvamo besprekornom servisnom i tehničkom podrškom.

    Kontinuirano ulaganje u razvoj zaposlenih, praćeno povezivanjem sa domaćim i internacionalnim udruženjima iz ICT oblasti, jezgro je naše infrastrukture koja se mijenja i usavršava paralelno sa globalnim razvojem informacionog društva i digitalne ekonomije.

    Saga CG je 2009. godine, zajedno sa matičnom kompanijom Saga Beograd, postala dio New Frontier Group, lidera u digitalnoj transformaciji na području Centralne i Istočne Evrope. Od 2006. godine kada je osnovana u Beču, New Frontier Group proširila je do danas svoje poslovanje na preko 15 zemalja sa podružnicama u Centralnoj i Istočnoj Evropi, Rusiji, Turskoj, Bliskom Istoku, SAD, Kanadi i Australiji.

    Ono što je, prema Gartnerovoj listi, danas čini jednom od 10 najuspešnijih sistem integratora u Centralnoj i Istočnoj Evropi je visoko specijalizovan IT kadar, njih preko 2000, koji pomaže klijentima da iskoriste sve mogućnosti koje pruža digitalna ekonomija.

    U skladu sa našim motoom "Oblikovanje budućnosti, postizanje rezultata“uspješno implementiramo inovativna rješenja koja redefinišu poslovanje velikog broja klijenata širom regiona, ali i van granica Evrope.

    SAGA CG TIM

    SAGA CG TIM

    SAGA

    SERTIFIKATI

    Da biste bili i ostali lider potrebno je da pratite trendove, usvajate i poštujete standarde industrije u kojoj poslujete. Zato što prepoznaje njihov značaj, Saga svoje poslovanje organizuje i vodi u skladu sa najrelevantnijim svjetskim standardima u oblasti upravljanja kvalitetom, zaštitom životne sredine i zaštitom zdravlja i bezbjednosti na radu, kao i u sistemu menadžmenta usluga u oblasti IT-a, sistema upravljanja bezbjednosti informacija, i sistemi menadžmenata kontinuitetom poslovanja.

    Pored toga, Sagini sertifikati u oblasti informacionih i telekomunikacionih tehnologija su iz domena rada, dizajna i razvoja sistema, bezbjednosti informacija, upravljanje projektima, razvoj rješenja, tehničke podrške, distribucije opreme i pružanja servisnih usluga, arhiviranja, skeniranja i mikrofilmovanja dokumenata, i svi oni čine zaokružen sistem upravljanja svakim segmentom poslovanja na nivou kompanije.

    Samo neki od najbitnijih standarda koje smo usvojili su i ISO 9001 i ISO / IEC 27001.